FanBieszczad FanBieszczad
505
BLOG

Płk. Klicha lekcje rosyjskiego - I'm better at English

FanBieszczad FanBieszczad Polityka Obserwuj notkę 2

Szanowny Pan Pułkownik Klich dał oto wywiad GP.kawałeczek tylko tutaj.

 

GP: Czy powiedział Pan Morozowowi, że można brać pod uwagę ewentualność badania katastrofy według procedur natowskich?


Płk Klich: Nie, nie. To był telefon, który mnie zaskoczył całkowicie. Nagle facet do mnie dzwoni, mówi po angielsku. Ja nie wiedziałem, kto to jest Morozow. Potem sobie przypomniałem, że byliśmy razem na jednej międzynarodowej konferencji.

GP: Pan odpowiadał po angielsku czy przeszliście na rosyjski?


Płk. Klich: Nie, jestem lepszy w angielskim, mój rosyjski poprawił się dopiero w Moskwie.
 

 

Pamiętacie jak Ziobrę z english language testował Knapik z TVN24? Przetestuje Klicha? On albo koledzy z firmy? 

Link: http://niezalezna.pl/artykul/jak_walnelo_to_sie_urwalo/43498/2

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka